Wie zijn wij?

Wij zijn KNNV-leden die van grassen houden.

Dat wil zeggen wij zijn geïntrigeerd door grassen, biezen, russen en zeggen en willen daar graag meer van weten.

In het verleden zijn er excursies en cursussen gehouden. In 2012 hebben we als Werkgroep Grassen en Schijngrassen een voorzichtige doorstart gemaakt na 2 jaar inactiviteit.  En in 2019 hebben we een landelijke grassendag gehad, met ook een vervolg gepland in 2020 (wat helaas i.v.m. Corona-maatregelen verplaatst is naar 2021).

We hebben een aantal excursies gehouden en een voorzichtig begin gemaakt met een archief (n Dropbox).  Graag willen we actief blijven.

Daarom roepen we iedereen op om mee te denken over het werkplan voor komend jaren. Heeft u suggesties voor interessante excursies of voor aanvulling van ons archief, laat het ons dan weten.

Dat kan door een reactie te mailen naar:  webmaster@grassen.knnv.nl